TESTIMONI DAN CARA HINDARKAN ANAK DARI SELSEMA DAN DEMAM..

0
Semua ibu-bapa hendakkan yang terbaik untuk anak-anak, tp kadang2 ada saje halangan yang menjadikan kita terpaksa juga menelan segala yang tidak dapat dielakkan itu. Macam2 masalah yang pernah saya tempuh semasa menjadi ibu ini, walaupun baru setahun jagung..

1. Semasa menghantar anak ke taska adakah kita dapat mengawal anak2 dari bergaul dengan kawan2 yg selsema, batuk dan demam ----- X KAN.. so redha je la anak kena selsema n batuk walaupun sebulan sekali ke klinik untuk dptkn ubat selsema. Saya pernah melihat sendiri anak saya berkongsi botol air dengan kawan2 yg ada masalah demam selsema, MMG BERJANGKIT la kn.. xkan nk marah, kanak2 ni apa yg dorg rasa cantik itu yg dorang nak..

2. Anak2 kurus, kurang makan.. saya xsalahkan pihak taska seratus peratus, klau kita yg menjaga harusla kita kejar anak tu sampai abis nasi sepinggan kan, tp kalau ditaska ----- MMG X LA KAN.. penjaga tu nk suap sampai abis.. lagi2 kalau anak yg tengah melasak nk main je kejenye.. mmg xingat makan la.. so dh terbiasa x mkn dengan baik jadi zat pun x mencukupi... dan anak pun kurang sihat.

Jadi saya sebagai ibu yang sentiasa sibuk mencari altenatif agar anak2 saya mendapat zat nutrisi secukupnya dan sentiasa sihat..


INI LA JAWAPANNYA..






Dengan mengamalkan kedua2 produk ini dengan izin Allah anak saya susah untuk diserang selsema dan demam.. Sangat2 berbaloi dengan harga yang mampu milik, dan x perlu ke klinik lg setiap bulan..

Ibu-ibu diluar sana, cubalah guna cara ini insyaalah membantu...

MEALSHAKE- Saya campukan satu scoop dalam susu anak ( ni kt rumah je, bagi waktu malam, n kalu waktu cuti, pagi n malam)..

CHEW VIT-C - Sebiji sehari n kadang2 2 biji sehari...

Dan ada yang bertanya ok ke chew vit-c tu, anak suka ke?????... 
Mula-mula bli saya yg merasa dulu chew vit-c ni, aduhai masamnye nak ke anak2 hisap ni???.. first try mmg xjadi, mcm 2 alasan masam la apa la... so saya pn try mcm2 cara n berhasil sebenarnya klau xnk rasa masam suh anak gigit vit -c tu terus kunyah klau hisap mmg masam..




Boleh hubungi saya di:

Mas
( id shaklee :1076676)
♥ sms/whatsApp: 016-6551125
♥ Emel : arya_nie@yahoo.com
♥ Fb: https://www.facebook.com/massyahvitacare sila klik LIKE utk info terkini




0 comments: